Baku Suishouha Ranga:A koszt 4500 Shinobi wypluwa z ust niewyobrażalne ilości wody tworząc tym samym potężną i ogromną falę uderzeniową zalewającą cały teren wokół. Wytwarza w ten sposób jezioro, którym może później dowolnie manipulować np. wytwarzać fale. Dzięki tej technice można używać technik Suiton nawet w miejscach pozbawionych wody. Jedyną wadą techniki jest fakt iż zużywa ona dużo Chakry.
Benbaku Mizu Ranga:C koszt: 1500 Przed użytkownikiem powstaje wodna ściana służąca do obrony. Do użycia potrzebny zbiornik wodny..
Daibakufu no Jutsu Ranga:B koszt : 2000 Woda najpierw krąży wokół użytkownika Techniki, następnie wodne tornado leci prosto na wroga. Technikę można wykonać tylko gdy w pobliżu jest woda.
Daibakuryuu no Jutsu Ranga:C koszt 2000 Tworzy w wodzie wir wciągający do siebie wszystko w swoim zasięgu. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Goshokuzame Ranga:A koszt 3000 Techniki tej można użyć jedynie w wodzie. Użytkownik stwarza z Chakry i wody pięć olbrzymich rekinów, które po kolei atakują przeciwnika używając swoich zębów lub uderzając np. płetwami. Rekiny są bardzo szybkie i silne, jest to atak trudny do uniknięcia zwłaszcza że uszkodzone rekiny odtwarzają swoje ciało z wody, w której się znajdują.
Do użycia potrzebny zbiornik wodny. Kokuun no Jutsu Ranga:B koszt:1000 Jest to dość nietypowa Technika żywiołu Suiton. Shinobi wytwarza małą chmurę, z której po chwili zaczyna padać deszcz… tyle że nie jest to deszcz wody a łatwopalnej ropy. Gdy Shinobi użyje następnie wybuchowej notki czy Techniki żywiołu Katon efekt jest większy niż zazwyczaj gdyż ropa jest łatwopalna.
Mizuame Nabara Ranga:A koszt 2000 Shinobi wypluwa na ziemię (lub też inne podłoże) kleistą maź, za pomocą której unieruchamia przeciwnika. jest to bardzo dobra pułapka unieruchamiająca przeciwnika, możną ją ominąć jedynie kumulując w stopach bardzo dużą ilość Chakry, aby podeszwy mogły się odklejać od cieczy.
Mizu Bunshin No Jutsu Ranga:B koszt 500 za klona Shinobi wytwarza za pomocą Techniki klony, które są stworzone z wody. klony wytwarzane dzięki tej technice tak samo jak i inne Bunshiny posiadają jednakże marny ułamek siły użytkownika. Jest to Technika bardzo przydatna, gdyż klony mają ilość chakry równą oryginałowi w chwili ich tworzenia. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Mizu Kamikiri Ranga:B koszt 2500 Shinobi uderza stopą w podłoże, następnie unosi nogę przez co na przeciwnika rusza fala wody, która może go nawet przeciąć. Żeby wykonać tą Technikę wymagana jest choćby kropla wody na stopie. Jest to szybki i dość silny atak.
Mizu No Mochi Ranga:C koszt 1500 Technika polega na wytworzeniu z wody bicza, którym można owinąć przeciwnika. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Mizu no Tatsumaki Ranga:B koszt 2000 Użytkownik wytwarza małe tornado wodne, które porusza się z dużą prędkością. Użytkownik kieruje tornadem, uderzając w przeciwnika odrzuca go. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Mizukuri No Yaiba Ranga:C koszt 1500 Technika polega na stworzeniu z wody praktycznie niezniszczalnego miecza, który bez problemu może przecinać nawet bardzo silne materiały.
Suijinheki Ranga:B koszt 2000 Po wykonaniu pieczęci wokół użytkownika Techniki pojawia się ogromna ściana z wody wirująca wokół shinobiego. Technika obronna stosowana głównie przeciwko Katonom.
Suikoudan no Jutsu Ranga:B koszt 2500 Aby wykonać Technikę Shinobi musi znajdować się w pobliżu zbiornika wodnego. Polega ona na połączeniu kilku strumieni wody, w wyniku czego powstaje wodny pocisk pędzący na przeciwnika. Strumień wody jest kierowany przez użytkownika. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Suiryuudan no Jutsu Ranga:B koszt 2500 Jest to silny atak. Z wody powstaje wielka kolumna formująca się w wielkiego smoka, który po wytworzeniu uderza w przeciwnika. Technikę tą można wykonać jedynie w pobliżu zbiornika wodnego. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Suirou no Jutsu Ranga:B koszt 2000 Technika Wodnego Więzienia polega na utworzeniu wielkiej kuli wody, w której Shinobi zamyka przeciwnika. Z Techniki praktycznie nie można uciec, jednakże ma ono mankament. Shinobi musi cały czas trzymać rękę na więzieniu, gdyż jeśli puści kulę wody, Jutsu przestanie działać. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Suishouha Ranga:A koszt 2500 Shinobi za pomocą wody tworzy wielką falę, która może zostać skierowana na przeciwnika. Fala posiada ogromną siłę.
Kiri-Gakure No Jutsu Ranga:B koszt 2000 Jest to bardzo przydatna Technika. Shinobi wytwarza za jej pomocą gęstą mgłę, która praktycznie uniemożliwia przeciwnikowi atak. Jednakże wykonawca Techniki widzi przez mgłę bez problemu.
Suiton No Yoroi Ranga:A koszt 2500 Gdy Shinobi zostanie zaatakowany jego ciało zamienia się w wodę, po wszystkim woda znów łączy się i Shinobi wraca do swojej zwykłej formy. Technika bardzo przydatna.
Suiryuuben Ranga:A koszt 2500 Shinobi stwarza nad sobą dużą kulę wody, z której może następnie wystrzelić wiele macek potrafiących przebić przeciwnika. Można nimi dowolnie kierować dopóki użytkownik Techniki nie zostanie rozproszony bądź nie wykona następnego jutsu.
Suishuu Gorugon Ranga:B koszt 2500 Shinobi wytwarza kulę wody, która zmienia się w węża. Wąż ten może poranić przeciwnika ostrymi zębami.
Suigadan Ranga:B koszt: 1500 Shinobi wytwarza z wody trzy wirujące wodne świdry, które uderzają w przeciwnika. Do wykonania Jutsu konieczny jest zbiornik wodny. Do użycia potrzebny zbiornik wodny.
Suitenhoufutsu Ranga:A koszt: 3000 Z ziemi wznosi się woda zamykająca przeciwnika w ulepszonej wersji Wodnego Więzenia. Różnica jest taka że tego więzienia nie trzeba podtrzymywać. Techniki można użyć jedynie na gruncie, na którym znajduje się woda (na przykład po burzy).
Taihoudan Ranga:C koszt 1500 Użytkownik robi wydech po czym z jego ust wylatuje prosty strumień wody, który może uderzyć w przeciwnika.
|